خرید اپل آیدی

ساخت وبلاگ

از طراحی گوشی های مختلف خسته شده اید؟ فکر می کنید تمامی گوشی های هوشمند در سال 2020 به یک شکل هستند؟ گلکسی زد فولد 2 می تواند ذهنیت شما را دگرگون کند، البته اگر با هزینه 2000 دلاری آن مشکلی ندارید. با آیدی تاپ همراه باشید تا به سراغ یک نقد و بررسی جذاب دیگر برویم. زد فولد 2 نسخه جدیدی از نسل قبلی خود یعنی زد فولد است، حالا بعد از 1 سال زد فولد جدید با تمام ایرادات برطرف شده اش دوباره به بازار برگشته است. بزرگترین ایراد اساسی وارد شده به زد فولد نسل اول اندازه کوچک و حاشیه های بیش از حد پنل جلویی این گوشی بود که در نسخه جدید کاملا برطرف شده است. تا قبل از این برای داشتن یک تبلت قطعا نیاز به یک کوله پشتی هم داشتید، Galaxy Z Fold2 یک تبلت تاشو است که برای جا به جایی شما را خیلی به دردسر نمی اندازد. در لینک زیر می توانید ادامه این مقاله را مطالعه کنید:

نقد و بررسی گلکسی زد فولد 2

خرید اپل آیدی...
ما را در سایت خرید اپل آیدی دنبال می کنید

برچسب : گلکسی زد فولد 2, سامسونگ گلکسی زد فولد 2, , نویسنده : عطیه مشهدی idtop بازدید : 226 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 23:05

iOS 14.2 شامل 100 ایموجی جدید به همراه 8 تصویر پس زمینه بسیار زیبا بعلاوه طراحی جدید رابط کاربری ایرپلی 2 و چند مورد دیگر است که در ادامه به آنها می پردازیم:

  • برطرف شدن پیام آزاردهنده «به روزرسانی جدید iOS در دسترس است»
  • هشت تصویر پس زمینه زیبا در دو نسخه برای حالت های تاریک و روشن
  • بیش از 100 ایموجی جدید شامل (حیوانات، غذا، صورت، اشیاء، آلات موسیقی و...)
  • رفع ایراد تامبنیل ویدیوی HDR
  • طراحی مجدد رابط ایرپلی 2
  • طراحی مجدد رابط ایرپلی 2 در لاک اسکرین

ادامه این تغییرات را در لینک زیر مشاهده کنید:

تغییرات آپدیت iOS 14.2

خرید اپل آیدی...
ما را در سایت خرید اپل آیدی دنبال می کنید

برچسب : iOS 14,2, تغییرات,iOS 14,2, , نویسنده : عطیه مشهدی idtop بازدید : 201 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 23:00